Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

En måndag som började toppen :D

Av Nathalie Wallin - 21 mars 2011 17:02

vaknade 07.20 i morse   hihi

Då vare juh skola som vanligt dah!  

Iallfall efter första lektionen så fick vi reda på att vi hade inställd NO på Onsdag, då började vi kolla om vi fick sovmorgon till 12.40, vart lite lur med lärarna! *suck*

Men lärarna kom över det fort och gjorde så vi fick sovmorgon till 12.40 ;)  GULLIGT VAAAHH??

 ha aldrig varit så lycklig bara för att få inställt, vi kanske ha haft 1-2 gånger bara ;)

  Aah men sen dah på musiken så  ska jag My och Oumaimna va ett "band" haha  Oumaima på gittar och My på basen, och jag som sångerska -.-  valde låten

"Wherver you will go"


Usch nee inge mer snakc om skolan!

jag gjorde maten idag ;) mamma vart lite glad ;) ögonen vart stora på henne xD

heheh,. just nu sitter jag här med fulla muggar med MUSIK.. Kan inte vara utan musik det går inte.

Alldeles snart ska jag upp och göra KRAMFORSKAKA ;)

 hoppas jag lyckas denna gång!

 blir också musik till det såklart ;)



Puss hej och sakna min pullis och min pöööjk ;) <3 Pusss  love you

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Wallin - 29 november 2012 18:36

         I really miss you!

Av Nathalie Wallin - 25 november 2012 13:44


  2009. Ha komme på att varje hår så ha jag antingen svart eller blond som hårfärg!   ...

Av Nathalie Wallin - 24 september 2012 22:52

                JO men tjena vad säg om att haft tusen tals kr nu? Känner att det går på nerverna nu, det kliar i fingrarna på att shoppa nu alltså...   Men om det ändå fanns nån som kunde betala åt mig :8  ...

Av Nathalie Wallin - 20 september 2012 01:38

        Ibland önskar man att man ha miljoner på kontot alltså! SÅ beroende jag är av kläder :/  Men men :)    Godnatt ;* ...

Av Nathalie Wallin - 12 september 2012 11:48


Imorgon smäller det för världens bästa syster  Du fyller allt 20 år imorgon! Systemet är ditt tills du orkar ;)^^     ...

Ovido - Quiz & Flashcards