Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Nathalie Wallin - 31 mars 2011 07:07

Heeeeeyyy :D

Náttis happy to day :P

Idag är det ingen vanlig dag utan det är redan lång helgen och då drar man te HASSELA!!!

Wooohooooo Ingen slår redan helgen asså ;X


NatteN spendera jag med min underbara jocke!!!!<3<3<3 Kärlek till han.   

det va sjukt mysigt och vakna upp med han innan vi åker till Hassela



Det är så jag är back to Elpress till sommaren ;D sjukt Kuuuuuuuuuuuuuung    28,29,30,31 ;DDD  sen ha jag nog sommar jobbet på skarpis också :D

 Nattiz är sjukt taggad och speciellt glad idag :D



Till veckan blire och ta med mammsen och kolla på klänningar :D

hittade ensakta få som va skit snygg EN GRÖN BLAND ANNANT , men tragiskt nog de var en lång klänning :(  suck.


Äsch jag skiter i detta nu :D jag ha tele med mig som vanligt annars blir väl alla sur om jag inte skulle ha den med mig xD men det skiter man väl i ??



Drar till Hassela nu med Mamma Benka Alexander Daniel Michaela och Cristoffer :D  Here we are on the sunday :D home ljuva home on sunday :D






 0722013093 Mobila


Godnatt alla :D

Ovido - Quiz & Flashcards