Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Rubrik saknas

Av Nathalie Wallin - 10 juni 2012 13:42

 

Vem är mäst dragen ? ;)

Btw jag va nykter ;D

    

Vem där?

Men mitt ansikts utryck åt helvete

 

  Christoffer du är otrolig saknad 6jävla år utan dig!;(<3

Varför skulle du försvinna ur våra liv för?

Jag tänker vaka din grav varje år!<3

Jag hoppas vi ses snart!

Älskar dig & Saknar dig <3







                                                  
                                                  
                                                  
                               


Ja då var det söndag igen..

Alexander kom in på mitt rum och väckte mig för att kl.11 skulle vi vara på IP för att jag skulle stå i kisoken och han skulle spela  

Typ gratis skola kanske? ;) 


 12 veckors sommarlov är int tokigt direkt!

Men utav dem 12 veckor så jobbar jag 5 veckor ;)


                                                  
                                                  
                                                  
                              


Nä om man hade en tanke på vita veckor så hade jag inte klarat det iallfall!

Så det är ingen mening att jag börjar när jag inte ens kan hålla ett annat löfte ^^



Imorgon blire kyrka halv 7 för lillebrors avslutning!<3



Idag äre ärende som stå på schemat ;)

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Wallin - 29 november 2012 18:36

         I really miss you!

Av Nathalie Wallin - 25 november 2012 13:44


  2009. Ha komme på att varje hår så ha jag antingen svart eller blond som hårfärg!   ...

Av Nathalie Wallin - 24 september 2012 22:52

                JO men tjena vad säg om att haft tusen tals kr nu? Känner att det går på nerverna nu, det kliar i fingrarna på att shoppa nu alltså...   Men om det ändå fanns nån som kunde betala åt mig :8  ...

Av Nathalie Wallin - 20 september 2012 01:38

        Ibland önskar man att man ha miljoner på kontot alltså! SÅ beroende jag är av kläder :/  Men men :)    Godnatt ;* ...

Av Nathalie Wallin - 12 september 2012 11:48


Imorgon smäller det för världens bästa syster  Du fyller allt 20 år imorgon! Systemet är ditt tills du orkar ;)^^     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards