Alla inlägg under februari 2011

Av Nathalie Wallin - 28 februari 2011 20:41

Oj tiden ha gått fort och jag ha glömt och blogga ;)



veckorna går och kille ha man så sjukt underbart! Känner sig stängd. det känns bra :p lite uppfostring är bra ibland ;)








Av Nathalie Wallin - 5 februari 2011 23:25

Shaa

Idag skulle jag igentligen städa och plugga hela dagen lång ;o

Ja men det kom inte till skott det inte, men städat och tvättat har jag iallfall hunnit med iallfall,.


Idag ha jag varit på bark och det var ett tag sen jag va där nu faktiskt!

Det hade köpt in Xbox360 slim

så körde lite fotboll, boxning samt fridrott ;)

SLUT KÖRD I KROPPEN va det meningen 

Yeeaaasss it´s ;)

 


  







Ja ne nu ska jag forsätta med att titta klart säsong 3 i O.C :)

Godnatt allesammans

Av Nathalie Wallin - 2 februari 2011 18:20

Idag har det varit en "cp" dag,

Nog med att jag fick skäll av läran hotade med at skicka hem mig fuck you lixom!

Aja nog med det!

Idag var det också Zumba Fittnes

Så jävla kul asså ;) premier nästa onsdag :)

Så vi kör på några onsdagar frammåt ;)  Plus ska mamma beställa skivorna så säger bara nu kör vi ;)

Hör att duschen ropar på mig som bara den asså! ;)


Torsdag imorgon  puss  












  

Av Nathalie Wallin - 1 februari 2011 20:04

Tisdag!

 

Lite seg dag på skolan då, men det är som vanligt!

utöver skolan!

Jag och Elin ha haft roligt dag faktiskt även fast hon va lite sur efter smsen som trodde det var en kille som satt och skrev hela tiden från 21.00 till kanske 00.00 nått sånt!

Skrattde åt henne när hon kom gåendes på skolan till sitt skåp på morgongen, men lite får man tåla va eller hur!?

Men då fick jag tyvär berätta sanningen till henne att det var jag som skrev till henne hela tiden;)

Men hon trodde inte på mig eftersom att hon visste inte att jag kunde srkiva sådant! Men nu ha jag bevisa henne att jag kan det faktiskt!

P.S var också med på dubbel pass idrott idag (Y) Always say l..

 

 

 

 

 

Mat

Plugga

Strukit

Datorn

Zumba

Duschen

Sängen

Film

Godnatt! Pusss   

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards