Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Nathalie Wallin - 24 mars 2011 19:36

  HeeeyHeeey!"


Nu äre så att jaah typ ligger efter med skrivningen men inte nog med det så gör pullis det också!  

Men iallfall vi hoppar till tisdag ;)

jo för att då kom älsklingen hit och sovde hos mig tills idag, sjukt mysigt

Hade sovmorgon till 12.40 i Onsdag, lovade att det va sjukt skööönt, medans bubbasen vilade så gjorde jag kramforskaka och gjorde hemma sysslor :D

Sjuktatt jag orkade med ;o det bruka inte vara så i vanliga fall!!!!Men det såg ut som ett äckle hål hemma här!" :D så det var juh lika bra deeeh :D


Och imorgon är det våffel-dagen! SJuk jävla sugen på våfflor imorgon!!! ha kanske inte ätit det på sen jag vet inte när!! hoppas jag får göra det imorgon på skolan!! :D


Imorgon blir det LUGNVIK för fulla muggar kan jag lova ;)

tar bussen dit med Jasmine sötingen.

Sen blir det att färga håret för fulla muggar ;)   


nääe nu ha jag inte tid och sitta och blogga mer!  ha tyvär läx och zumban att göra innan jag tar en duchs :D Puss


 Nathaliewallin!

Ovido - Quiz & Flashcards