Alla inlägg under maj 2011

Av Nathalie Wallin - 31 maj 2011 14:37

Idag vare sista dagen med Tema Kärlek.

Bland annat på slöjden/bilden fick vi tjejerna göra en fitta och booooysen fick göra en kuk.

 Jag gjorde inget för jag brydde mig inte om det.  Så jag och My gjorde inget mer än att sitta på ett par jävla stolar.

 Och så gick en lärare igen vad allt heter på könsorganen som på bilderna fast på svenska :)

jaha dom här två dagar med tema kärleken ha varit värdelöst tråkigt. Ingen roligt alls!  Kan iallfall erkänna att tiden ha runnit iväg:D



 Nu nu är jag hemma ett tag till Så jag måste hinna med och duscha och äta innan jag drar :) Men jag kommer juh hem igen senare.

Blir juh att dra till Utviksgården med my på mopppeeeen   vi är raggare



Så tänkte jag att vi skulle hinna med ett avsnitt Andra Avenyn också .

blir Onepiece ut idag :)

Nathalie Wallin

Av Nathalie Wallin - 29 maj 2011 20:32

Ja då har helgen varit nu också -.-

Jag ha varit med Älsklingen då! <3

Ha inte hänt så mycket direkt ha bara legat i sängen och slöa med Andra Avnyn då :) Ha nog sett 30 avsnitt i helgen ;)

inte dåligt va ;;





Jo snart äre Sommar lov men ingen lov får jag :) 


JOBB JOBB JOBB JOBB :D

24,25,26 Jobb

27 LOV

28,29,30,31 är det också jobb :D

32 och 33 är väl lov fortfarande ? :)





Mycket glad ;)

Godnatt bloggen :D

Av Nathalie Wallin - 27 maj 2011 14:31

ja idag vare skola ja . låg i sängen till 10 över 8


 Listan

Handlat- Check

Städat - Check

Duscha - Ocheck

Maten - ?



Nu sitter jag och vänta på lite varmvatten ;)


Snart kommer älsklingen hem till mig och se AA med miiiig

trodde aldrig att han skulle fasta för den serien   



 Det kanske blir sollefteå imorgon på Crusingen om det är bra väder så klart :)



Lista för imorgon


Fira Mamma :D

Fira Benka :D

  Puss nu ska jag gå vidare med mitt liv ;)

Av Nathalie Wallin - 26 maj 2011 22:04

Gårdagen spenderade jag natten med min älskling   

  Jag har varit på skolan idag och inte gjort ett skit  men det är inte ovanligt,..


jag ha även gått runt på stan.

Sedan for jag och handlade åt gammelmormor.

Jocke som vanligt vart sur när jag va sen...


Jag ha nu sett 29 avsnitt med Andra Avenyn :)=

 Ska se klar 29 avsnittet sen börja med 30 ;)


Puss godnatt



Skolan hela lång imorgon med fillllm :D

Av Nathalie Wallin - 24 maj 2011 16:25

Då var man hemma från skolan idag då. Jävla huvetvärk man har...


ha varit på Apoteket idag och hämta ut mini piller :)


sen ha jag bara legat i sängen och tittat på 8 av snitt andra avenyn då som sagt :P så gåre när man inte ha något och göra ::)=

Av Nathalie Wallin - 23 maj 2011 12:42

Värsta dagen i mitt liv. deprimerande dag.

ont i huve idag då,  inte blivit många timmars sömn i natt inte..


Skolan e värdelöst. sjukt länge kvar tills vi sluta...

VILL ha sommarlov. jag ha räknat ut att jag ha 3 veckor sommarlov>!  7 veckors jobb äre inte kunge ? ;)

Av Nathalie Wallin - 23 maj 2011 00:49

Nu snart e klockan 1 och jag sover inte..

tar en bok och läser tills jag somnar g-natt

Av Nathalie Wallin - 22 maj 2011 22:39

Sorry bloggen, ha inte haft tid och blogga på sistone.


heej fina helgen :)


Min helg ha spenderat med min älskling   

I fredags så kom han vid ungefär innan 4a tiden.

Han kollade på moppen medans jag tvättade bilen och när benka kom hem så fick jag tavätta hans jag med :) När jag va klar med det så fick vi åka in på sylos och hämta mat vart kebabrulle x2 och en Oxfilérulle.

Senare mot kvällen så tog vi ut på en bil ruda med My och andre  :D

Mycket trevligt.


Lördag började med BIRSTA ;D

Handlade Shorts linne kort tröja, och spa produkter ;))

Vi tog lunch på DONKEN  där med :)

Hjärtat köpte en ring till tummen vart sjukt nice :)

 Vi grillade senare på kvällen vid typ 6 ungefär

Åkte hem till med vi 7 tiden  för att gå ner till bowlingen för Älsklingen ville ha Öl i sin tomma ölmage   

 Först bowlade vi kanske i 45 min och kom på att vi ville bowla i 2 timmar så gjorde vi det. OCH JAG VANN :D NATHALIE WALLIN WIBERG VANN   ´

Jag och  Jocke kom inte hem fören 11 igår kväll och vi pratade om det vi behövde pratat om :) Det känns underbart!

Fick massage också innan vi la oss och tittade på filmen   



Idag då så vaknade vi typ ungefär vid 1-2 tiden :D mycket härligt va det och sova.

Vi ha även varit och hälsa på  Daniel idag.





Näee nu sitter jag med  älsklingen i tele och hör inte ett piss..




BTW  lämnade in min tele på elgiganten. säger det bara att det kan gå i konkurs och DÖ. Jälva fitt elgiganten. Blir aldrig mer tele därifårn...


Nee nu ska jag avsluta och göra mig klar för sängen!



Kvällens låt - The logical song whit Scooter


 GODNATTERS :D       


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards