Alla inlägg under juli 2011

Av Nathalie Wallin - 30 juli 2011 21:55

  Ha just fyllt år idag då 16 bast ;) 2 år kvar till 18bast :)


Spenderade dagen på birsta 

fick ganska så mycket och göra fast lite kläder :O ovanligt vaahh ;;Ooo 

Men lite parfymer ,hårfärger, skor, bordsfläkt, thigts, häst grejor, olja, lite saker från bil tema :)  även från Jula   IKEA :D och massa andra äffärer ;) såå

Fick jätte snygga örhängen av älsklingen och samt ett halsband :D:D:D:D: LOVE HIM SO MUCH!!! <3<3<3<3<3<3<3


Jag tycker jag ha gjort det bra faktiskt som bara ha gjort av med 1874 kr :)


Och nu sitter jag Älsklingen och Jamsine vid sina datorer  


Såååå nu äre LOV FÖRFAN :D sköööööönt :) Pusss <3 

 Hare bra alla så ska jag fira mina sista 2h och 50 min kvar av min dag :D



Yeyyyhh

Av Nathalie Wallin - 30 juli 2011 21:55

  Ha just fyllt år idag då 16 bast ;) 2 år kvar till 18bast :)


Spenderade dagen på birsta 

fick ganska så mycket och göra fast lite kläder :O ovanligt vaahh ;;Ooo 

Men lite parfymer ,hårfärger, skor, bordsfläkt, thigts, häst grejor, olja, lite saker från bil tema :)  även från Jula   IKEA :D och massa andra äffärer ;) såå

Fick jätte snygga örhängen av älsklingen och samt ett halsband :D:D:D:D: LOVE HIM SO MUCH!!! <3<3<3<3<3<3<3


Jag tycker jag ha gjort det bra faktiskt som bara ha gjort av med 1874 kr :)


Och nu sitter jag Älsklingen och Jamsine vid sina datorer  


Såååå nu äre LOV FÖRFAN :D sköööööönt :) Pusss <3 

 Hare bra alla så ska jag fira mina sista 2h och 50 min kvar av min dag :D



Yeyyyhh

Av Nathalie Wallin - 25 juli 2011 20:50

  HAPPY HAPPY   


Men som sagt 4 dagae kvar tills jag går på semester för ett år!

Plus det är 5 dagar kvar tills jag blir sweet sixteen

Bästa av allt jag ha pratat med min bästa farmor! ska åka och hälsa på henne nåndag!  bästa bästa dagen wooohoooo!"

Ännu bättre löenen ha kommit och köpte ett par skor till mig ;) GHIHIHIH FDLGHFUIOSDHGSDIPHG



Gaaaaahhh Ännu mer lön den 25 agus;)

  


tråkigaste av allt måste köpa en ny vajer :( buuuhhh gråt en skvätt jävel!


BIRSTA PÅ LÖRDAG :D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:


Kram Nathalie stubby Wallin Pusssiiisss

Av Nathalie Wallin - 24 juli 2011 20:59

The money rolls into the night on account of my night! Love it ..
Saturday is the stylish 16 years I have lived!.
Also on Saturday we roll towards Sundsvall for wasting up my salary;)




Godnatt



Av Nathalie Wallin - 22 juli 2011 12:17

Kanske ;)

Av Nathalie Wallin - 11 juli 2011 21:13

Det vart jobb i dag då 6-2 idag ;) tog ut compen en timmaa ;)

 Sen var jag med Älsklingen och vi åkte till utansjö ? tror jag det hette iallfall men aja skit samma ;)


Ha haft väldigt ont i huvet idag och även nu på kvällen, jag vet inte vad det kan bero på jag ha druckit vatten idag men det hjälper inte ? Kan det vara att det kan ÅSKA i natt ?  Nee då gåre juh inte och sova iafalll

Ne nu ska jag lägga mig i sängen och e dock ny duchad skulle vara sköönt med en ny bäddad säng med :(  Men men..

 Nu blire och ringaa babbiiiiiiie   


Godnatt bebbissaaarr <3 :D

Av Nathalie Wallin - 8 juli 2011 16:28

7/7-11 kl 19:00 Tog jag och mormor en preomenad i dynäs och sen for vi till väja badet och tog årets dopp.

Jag sovde över hos mormor och morfar tills idag :) Riktigt skööönt med sovmorgon iallafall en timme extra  och  gick hem 45 min före jag igentligen skulle gå hem för och göra helg :D   så slappt med COMP tid ibland :)


Jaaaa idag äre fredag   SOLEN LYSER OCH JAG SKA SNART UT  


ha dock kommit till lugnvik också!

Så ikväll blire fiske på hög nivå 

Jag får flest fiskar hoppas vi på :D Men jag tar ej i mask eller fisk :D ducktig ja :D 



Jaaa nu ska Älsklingen skåla för sig själv hade han tänkt ;)   



 Trevlig helg alla ;) Nu dag på måndag mer jobb  dessto roligare ska det blir ;)

V31 äre sommar lov :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards