Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Nathalie Wallin - 15 mars 2011 16:05

ChaCha!

Dagen började med att kliva upp kvart över 6 imorse för att hinna duchsa innan jag skulle vara på skolan klockan 08.00 ( morfar skjusade mig och Michaela till skolan), jag kommer fram till skolan då se jaah att det var 10 min kvar varför sovde jag inte 10 min längre? *suck*  

 Vi åkte iallfall till tingsrätten i Härnösand med lilla "klassen"  fick se 4 st som vi skulle se. Men andra ellertredje brottet ställdes det in  pga för att han/hon kom inte..   så gick jag och Mysan in på DONKEN. Och efter det gick vi in på Åhlens och

luktade på en as god killparfym ;) (bilden kommer)   ED hadry hette prafyme iallfall!   Men jag tyckte det inte va nå fel medatt ta lite killparfym och känna doften av den ljuvliga doften ;) så jag sprutade på mig den när inte Mysan såg det ;) hihi busig jah ;;

 Kl 13.00 va det ett misshandel på tinget igen ;) lyssnade på det till typ 14.20 ungefär ;)

Stack sedan in på stan fram och tillbaka  in på Åhlens igen  och luktade på ED Hardy parfymen igen  (Y)

Hann även in på Hennes & Mauritz och köpte  ett linne och någon slags tunn randig (med färger) tröja ;) snyggggg va den xD

  

vid halv 4 kom vi hem  så nu ska jag ta och luta mig bakåt och fundera om jag ska ut och springa lite ;) Pusss

 

 

 

 

JoakimWiberg!"<33

Ovido - Quiz & Flashcards