Alla inlägg under juni 2012

Av Nathalie Wallin - 18 juni 2012 19:46

 

Dagen började rätt så jävla bra på jobbet :D

Kom te jobbet kl6 imorse och då insåg jag att jag inte hade nå att göra ;)

Men jag körde ordrar som skulle ut sen nångång hahah

 

Så denna maskin ska jag hålla på med i 5 veckor och det känns så jävla underbart ;)

 

Klockan bara gick och gick och det tog en evighet tills klockan blev 15.00 då jag fick sluta ;)

  52.000 ordrar på 8 timmars jobb, kunde lika gärna ha gått utan jobb idag ://

   

Den fantastiska pennan är otroligt sexig idag ;)  

   Denna bild ser jobbig ut att packa i kartong+väga

Det gjorde jag i 7 jävla veckor och jag är totalt jävla nöjd med att jag hamnade på maskinen..

Det är de drygaste man kan göra på elpress faktiskt!


Jag glider in på elpress imorse och får ett jubel att jag är tillbaka ;) det är då fan inte dåligt, Tur dom gillar mig där nere ;)

Go Nattis Go ..





Näe nu ha jag inte tid och vara vaken längre så nu ska jag sussa ner mig i sängen och invänta john blund som ska strö över lite sömn medel ;)

Av Nathalie Wallin - 17 juni 2012 19:58

Helgen ha vart underbar!


Fredag - Fylla

Lördag - 2 groggar (y)

Söndag - sliten tjej

Måndag -  jobbet kallar mig :/



 Näe men hur ska man säga om helgen igentligen ?

Näe man jag kan tala om att jag dejtate alla bänkar vid konsum iallfall ;)

Men jag är nöjd med att jag fick behålla spriten för mig själv utan att Vakterna tog av mig!! Nöjd chey





På tal om inget ?

Jag är så less på falska människor och störande/skrattretande människor faktiskt.

Jag blir iallfall inte full på så kallade vanligt kran vatten!

ah och jag åker inte polis bil hem heller gullet ;)

Typiskt




 

Glinten i ögat!<3


Av Nathalie Wallin - 12 juni 2012 02:10

Du gjorde så jag tappade mitt leende..

Äre så man gör nu för tiden för att göra en sämre person till en värde lös liv ?

Du kan stjäla allt ifrån mig du kan sänka till botten med mig då kanske du ha en aning om vad du gör mot alla andra...

Det var dig jag levde för men nu ha jag inget och leva för så jag vet inte vad som kommer hända längre.

Jag ta en dag i taget och hoppas på det bästa


Din puss

Din värme

Din blick

Din kärlek

Din humor

Ditt leende

Ditt skratt

Allt med dig va underbart!


Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så!<3





Av Nathalie Wallin - 10 juni 2012 13:42

 

Vem är mäst dragen ? ;)

Btw jag va nykter ;D

    

Vem där?

Men mitt ansikts utryck åt helvete

 

  Christoffer du är otrolig saknad 6jävla år utan dig!;(<3

Varför skulle du försvinna ur våra liv för?

Jag tänker vaka din grav varje år!<3

Jag hoppas vi ses snart!

Älskar dig & Saknar dig <3







                                                  
                                                  
                                                  
                               


Ja då var det söndag igen..

Alexander kom in på mitt rum och väckte mig för att kl.11 skulle vi vara på IP för att jag skulle stå i kisoken och han skulle spela  

Typ gratis skola kanske? ;) 


 12 veckors sommarlov är int tokigt direkt!

Men utav dem 12 veckor så jobbar jag 5 veckor ;)


                                                  
                                                  
                                                  
                              


Nä om man hade en tanke på vita veckor så hade jag inte klarat det iallfall!

Så det är ingen mening att jag börjar när jag inte ens kan hålla ett annat löfte ^^



Imorgon blire kyrka halv 7 för lillebrors avslutning!<3



Idag äre ärende som stå på schemat ;)

Puss

Av Nathalie Wallin - 8 juni 2012 12:48



I Miss You very much! <3 ;'(

Av Nathalie Wallin - 3 juni 2012 20:08

Varje gång jag ser dig slår hjärtat 3 gånger så snabbare!

Om du bara viste hur mycket jag tycker om dig!

Men du vet bara inte om det själv! Puss;*

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards