Alla inlägg under april 2011

Av Nathalie Wallin - 27 april 2011 12:19

Cha cha ;p


 Igår var jag allt på stan med Elin min pudding deeeh, handlade lite saker men varför ha man pengar för om man inte ska köpa något, ingen mening och ha det då :)


Så jag for till Älsklingen igår eter han slutade jobba, bejbeeen deeeh

vi städade rummet och flyttade om, vart mycket frääächiisss (Y) bra jobbad Älskling




Onsdag idag :D

Vaknade i morse innan klockan 6! dumma väckare..

Älsk for te jobbe och jag la mig och sov igen till typ halv 10 eller vad klockan var ^^

så jag ha hunnit med en promenad, det var sköönt.

Så nu sitter jag här och fundera på om jag ska rengöra hyllan eller inte ;)  ha även läxan att göra, men men.. Meningen var juh att jag skulle sitta ute i solen men det kan vi juh glömma för mycket MOLN och det blåser kallt ...

SUCK'






Skriv en kommentar vettjaah, vill juh veta vilka som e inne och kollar på min blogg ;)



Pusss ;*





Av Nathalie Wallin - 11 april 2011 20:56

det ha vare en super dag :D

Har allt promenixa från frånö in till kramfors

det var allt jag ville

Cya cya

Av Nathalie Wallin - 9 april 2011 19:37

 

En blick säger mer än tusen ord!

En bild säger med än tusen ord!

Ett ord säger mer än tusen ord!

Ett teckan säger mer än tusen ord!

Ett namn säger mer än tusen ord!

Jag Älskar dej säger mer än miljoner ord!

Av Nathalie Wallin - 7 april 2011 18:03

Heeejj

Ja jag sitter nu med 2dra färgen i håret ;)

hehe syster som nog gör allt på mig och gör så jag får all färg på mig.. Duktig frissa det!! elr inte ;P


1: Svart

2: blond

3: Rött

   

Men tjenare Nathalie ;) hehe,

ingetligen ha jag inte råd med sånt här :P men men syrran köpte så får jag betala senare   




Fyfan för skolan asså jag menar allvar.

va jävligt trött idag så jagblev sur, men det va vädret ute som gjorde allt till ett helvete, men suck iallfall. ^^

 Men sen ordnade det sig hehe xD



Imorgon är det Nationella i engelska? vill ja ? ne jag vill inte ha det, jag suger dock på engelska. men whatever.  behöver bara 32p på det för att vara godkännd :)

lycklig/ledsen det är frågan de.



Men det är bara 2 veckor kvar till påsklov :D



är det inte förbannat?? Jag måste hitta en förbannad jävla avslutningsklänning till "balen" 2011... Suck. asså det är nära på att jag tänker låta bli.. shit.  asså jag kommer inte få tag i nån klänning.   



Äntligen ha vi kommit någon vart med klass tröjorna! Grattis idioter som fixade ;) men det vart faktis bra deh :D


Men nu ska jag bli klar med håret sen äre bara och sätta igång med rummet och väskan ;)p sen kör vi lugnvik i helgen ;:) I love it.


Nathalie Wallin  <3 Joakim Wiberg



Puss ;***

Av Nathalie Wallin - 5 april 2011 22:48

Ja idag äre Tisdag!,

Och grattis till mina älsklingar :D

   

Men jag hade tyvär ingen bild på lillebror :(

Men iallfall jag hade det trevligt i hassela iallfall :) myket stoj och bus

På det också så fyllde Baylies och Alexander år :D 9 hela år, små boooysen!!" =)

 Jag fick små grejs av Mormor Och Mofar idag :D Yeeeyyy är jag inte för snäll för att få pressenter när andra fyller år ;)



Fick iallafall ha pojken min idag från fyra till kvart över 10 om inte lite mer, är glad för det jaaah :')


  Nathalie Wallin 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards