Alla inlägg under augusti 2011

Av Nathalie Wallin - 27 augusti 2011 12:07

Okeej Nu ha jag ketchup i håret för att få tillbaka piggmenten för att kunna bleka ännu mer i håret mitt som sagt ! :)

Så vi lär se om det fungera på mig  :D:D::D:D

Blir att bleka efter och hoppas på det bästa att det inte luktar så himla illa dåe :P

Såå om man inte ha piggment i håret kan ni juh testa med ketchup i håret och skölja riktigt noga med Shampoo och Balsam ;)



Jävla mens helvte ha dock kommit mede säger bara så jävla sköööööönt :D ha saknat min mens faktiskt efter 3,5 månad :D


 
Av Nathalie Wallin - 26 augusti 2011 23:00

Aja :)

Idag var jag ledig från skolan dock!

Vart massa annat ist.



Fick hem lite kläder och allt möjligt så imorgon ska det sättas upp lite bokstäver

"You Are Lovely"

Allt som allt vart 1421,50 kr :D snyggt bruttan ;)



vart thigts tröja BH hårfärg hårborste Idrottsväska  böcker te skolan  bladvass  deo  magnum classic trocadero.. ¨

Såå så tele jäveln DRA ÅT HELVETE AFFÄR SATAN!! :D


Näe nu ska jag krypa ner i sängen och gosa liteee!"  Pusss godnatt

+ Jag saknar skolan ;)

Av Nathalie Wallin - 16 augusti 2011 21:37

Fyfan vad jag ha tur men som sagt kallas juh bingo tanten ;()


Pusss  MY bejb kommer till min hand imorgon förhoppningsvis ::D   OPussss

Av Nathalie Wallin - 14 augusti 2011 00:11

Joakim Wiberg!"<3


Första gången jag träffade dig tog jag din han i bilen!

Andra gången jag träffade dig var den 14 Februari 2011, det var lite pinsamt men DU tog steget för att ge mig en liten puss! (mysigt) wonderful Det var då det vart våran dag 14 februari!

( bråk och sånt tillkommer i förhållande)


jag lever i min dröm tillsammans med älsklingen! Det här är på riktigt jag lever på riktigt ! Jag kan inte tro att det redan ha gått 6 månader med minn underbaraste killeee Pusss ;**

Alla misstag man ha gjort så ha det alltid ordnat sig! Men idag kan man skratta åt det som var så löjligt  




Idag ska jag och Älskling åka till Hornöberget och äta gooMateeeennn och ha en trevlig kväll!! 


Ohhh Plus jag längtar till min SONY ERICSSON X10I KOMMMMERRRR HEM TILL IN UNDERBARA HAND ;)  Loooveittt kan inte bli så mycket bättre


Nu ska jag krypa ner i min sköööna säng och bara måå göttans!!

                                      Godnatt världen!!




                            Jag Älskar dig Joakim Wiberg!!""<3<3<3<3  

Av Nathalie Wallin - 3 augusti 2011 10:21

Vi hör det bullta åre banka!


Igår kväll vart det bilbingo ;) Med oturen man ha så vart det inga vinster!!

 Men det vart ensam vinnare på 10.000 kr ! Bra jobbat :)

Så det kanske blir nästa gång också ;)

NU ska jag ta bussen hem vid 3 och gå på stan och kolla lite granna :) sen blire hem och ta det lungt tills jag ska vara barnvakt :)

Ovido - Quiz & Flashcards