Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

fredag kväll med älskalingen

Av Nathalie Wallin - 18 mars 2011 22:23

Idag har jag gått i skolan som suger getunge..

Men den åkte jag med  söt Jasmine till lugnvik till kiosen, och där stod älsklingen underbart!! <3

vi gick upp till Jasmine och satt där en stund :P ha öven en hund och en katt. jag och katten var inte vänner om jag  säger som så :)

Vi gick tillbaka ner till köker och blondade slinger på älsk och  snygg jasmine ;>

Vart jätte bra på Jasime, men på jocke vart det okå snyggt men vi ska göra om det till helgen :D

Till middag gjorde vi tacos  och det va super ;) va typ förra året nångång jag åt det sist ;D sjukt jävla gott   

 Vi gick och la oss i sängen och slog på tv´n och tittade, men jag somnade som vanligt ;) Så gåre juh när man kliver upp med tupppeee>N   Tur han e van ;D


Fick även reda på betyget på svenskan -.- suck.. måste bara klara muntliga så blir jag godkönd iallfall.. vill ikke ha IG- direkt. xD vill ej hamna på IV på Å-Skolan!" ;D 


Trodde det fanns en bild på han på denna data men IKKE så det blir inge bilder idag :p xD 


 Nu hälsar jag godnatt till bloggeN och jag e åter tillbaka på söndag eftermiddag igen ;)     


NathalieWallin

<3

JoakimWiberg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Wallin - 29 november 2012 18:36

         I really miss you!

Av Nathalie Wallin - 25 november 2012 13:44


  2009. Ha komme på att varje hår så ha jag antingen svart eller blond som hårfärg!   ...

Av Nathalie Wallin - 24 september 2012 22:52

                JO men tjena vad säg om att haft tusen tals kr nu? Känner att det går på nerverna nu, det kliar i fingrarna på att shoppa nu alltså...   Men om det ändå fanns nån som kunde betala åt mig :8  ...

Av Nathalie Wallin - 20 september 2012 01:38

        Ibland önskar man att man ha miljoner på kontot alltså! SÅ beroende jag är av kläder :/  Men men :)    Godnatt ;* ...

Av Nathalie Wallin - 12 september 2012 11:48


Imorgon smäller det för världens bästa syster  Du fyller allt 20 år imorgon! Systemet är ditt tills du orkar ;)^^     ...

Ovido - Quiz & Flashcards