Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

</3

Av Nathalie Wallin - 13 juni 2011 22:10

Jag kan vara en lögnhals jag kan vara omogen jag kan vara en idiot jag kan vara störd. Jag kan vara allt i din värld.

jag ha aldrig påstått att jag ska vara helt jävla perfekt för dig.

Men du ha gått i ryggen på mig att det är många som ha tyckt att jag varit omogen och bara ett nöje med dej!

det är så jag ÄLSKADE DIG tills nu idag. Jag pallade inge mer och det var bara gnäll och allt mot mig hela tiden. Klart man blir slut och trött och less på sånt. Men allt värkar bara vara mitt fel. Jag stå upp vid mitt ord att jag älskar inte dej längre. Jag ha gjort mitt mot dej tills jag fick veta att jag va illa tyckt.

En sak jag är inte otrogen och inge helgnöje!

Jag ha bestämmt mig och nu äre gjort. Sköönt är det faktiskt.

Man lär sakna det fina stunderna på 4 månder med dej Joakim!

Snacka hur mycket skit du vill jag säger lix kbry jag vet hur det slutade och du vet inget så.

Du kan flytta med någon annan du kan skaffa förlovningsringar med någon annan du kan resa bort med någon annan! Du ha ett liv utan mig och jag ha ett liv utan dej! Du var världens finaste <3

Du kan köpa en födelsedagspressent till någon annan som du kommer älska me i framtiden!  Du kunde ha fått bättre underbara 4månader med någon bättre som du skulle leva mycket lyckligare med!


M.V.H Nathalie!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Wallin - 29 november 2012 18:36

         I really miss you!

Av Nathalie Wallin - 25 november 2012 13:44


  2009. Ha komme på att varje hår så ha jag antingen svart eller blond som hårfärg!   ...

Av Nathalie Wallin - 24 september 2012 22:52

                JO men tjena vad säg om att haft tusen tals kr nu? Känner att det går på nerverna nu, det kliar i fingrarna på att shoppa nu alltså...   Men om det ändå fanns nån som kunde betala åt mig :8  ...

Av Nathalie Wallin - 20 september 2012 01:38

        Ibland önskar man att man ha miljoner på kontot alltså! SÅ beroende jag är av kläder :/  Men men :)    Godnatt ;* ...

Av Nathalie Wallin - 12 september 2012 11:48


Imorgon smäller det för världens bästa syster  Du fyller allt 20 år imorgon! Systemet är ditt tills du orkar ;)^^     ...

Ovido - Quiz & Flashcards