Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Nathalie Wallin - 26 juni 2011 16:14

Nu ha jag nyss ätit räster :D


Ha varit ute i mjällom idag på eftermiddag och klippt gräset

Det ha blivit fint i huset men för tomt var det!! :(




Sovde till klcokan va 12 kanske så jag klev upp och sover alldeles för länge för att man ska kliva upp klockan 5 på vardagarna  


Hem te mamma om sen stund i kramfors dåe  SKÖÖÖÖNT och få komma hem då ska jag dock städa mitt rum hade jag tänkt 


Kraaam Nathalie <<3 


Av Nathalie Wallin - 26 juni 2011 16:14

Nu ha jag nyss ätit räster :D


Ha varit ute i mjällom idag på eftermiddag och klippt gräset

Det ha blivit fint i huset men för tomt var det!! :(




Sovde till klcokan va 12 kanske så jag klev upp och sover alldeles för länge för att man ska kliva upp klockan 5 på vardagarna  


Hem te mamma om sen stund i kramfors dåe  SKÖÖÖÖNT och få komma hem då ska jag dock städa mitt rum hade jag tänkt 


Kraaam Nathalie <<3 


Ovido - Quiz & Flashcards