Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

:/

Av Nathalie Wallin - 9 maj 2012 16:47

Ikväll äre 2 år sedan och 2 olika händelser


Idag för 2 år sen var jag på konfa med prästerna och ledare såklart super roligt hade vi.

Är så att min vän gick bort just denna dag fast för 2 år sen.

Vi alla älskade dig Jonas Björk!

Förmodligen så är det många som ha gått på din grav idag och lämnat blommer eller tänt ljus för dig.

Det kommer jag göra ikväll innan jag lägger mig!   


Idag ringde mammsen och väckte mig halv 8 :/   sliten/trött tjej

på 20 min vart jag klar och drog till skolan därför jag såg ut som jag gjorde  

 Fick reda på att jag ha 4 prov i natur helvetens jävla lektion alltså.

Jag känner redan nu att jag skulle kunna skita i skolan och komma tillbaka efter sommarlovet!

Så jävla skol less som jag är så vill jag bara ta en resa nånstans för att stanna.

Ja men iallfall så fick vi reda på Nationella en del av engelskan och jag fick SÅKLART IG=F betyg men jag visste det redan från början att jag inte kommer klara engelskan  och jag tänker inte lägga ner någon energi på att bli godkänd!.  Ta igen det nästa år.


Åh i sommar ska jag äntligen få jobba på elpress igen   

 V.25 - V.30   lovely.



Ne om man ska sätta sig med all jävla prov och läxoor och sånt förbannat då?

Men jag skulle kunna döda mig själv för att inte plugga alltså!....  

Tvungen och lägga in en bild på syrran ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Wallin - 29 november 2012 18:36

         I really miss you!

Av Nathalie Wallin - 25 november 2012 13:44


  2009. Ha komme på att varje hår så ha jag antingen svart eller blond som hårfärg!   ...

Av Nathalie Wallin - 24 september 2012 22:52

                JO men tjena vad säg om att haft tusen tals kr nu? Känner att det går på nerverna nu, det kliar i fingrarna på att shoppa nu alltså...   Men om det ändå fanns nån som kunde betala åt mig :8  ...

Av Nathalie Wallin - 20 september 2012 01:38

        Ibland önskar man att man ha miljoner på kontot alltså! SÅ beroende jag är av kläder :/  Men men :)    Godnatt ;* ...

Av Nathalie Wallin - 12 september 2012 11:48


Imorgon smäller det för världens bästa syster  Du fyller allt 20 år imorgon! Systemet är ditt tills du orkar ;)^^     ...

Ovido - Quiz & Flashcards