Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Rubrik saknas

Av Nathalie Wallin - 26 september 2011 14:23

           

  Va ett tag sen jag gjorde nått inlägg  


Fredags tog jag det lungt och städade rummet och allt vart super

på alla ställen :D


 Lördags for jag Joakim och pappa till ramsele på LASTBILSTRÄFFEN och det var många snygga lastbilar :) Tog även nå kort på några som va snygga.

  jag sågh i tidningen att den gröna SOP bilen vann ? eller om såg syne. men jag läste inte texten!!


Sen vart det även en sväng till Bräcke med full bil dock :) så 23:45 va vi typ hemma på min gård då på lördag kväll/natt. Då hade man varit vaken sen halv 8   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Wallin - 29 november 2012 18:36

         I really miss you!

Av Nathalie Wallin - 25 november 2012 13:44


  2009. Ha komme på att varje hår så ha jag antingen svart eller blond som hårfärg!   ...

Av Nathalie Wallin - 24 september 2012 22:52

                JO men tjena vad säg om att haft tusen tals kr nu? Känner att det går på nerverna nu, det kliar i fingrarna på att shoppa nu alltså...   Men om det ändå fanns nån som kunde betala åt mig :8  ...

Av Nathalie Wallin - 20 september 2012 01:38

        Ibland önskar man att man ha miljoner på kontot alltså! SÅ beroende jag är av kläder :/  Men men :)    Godnatt ;* ...

Av Nathalie Wallin - 12 september 2012 11:48


Imorgon smäller det för världens bästa syster  Du fyller allt 20 år imorgon! Systemet är ditt tills du orkar ;)^^     ...

Ovido - Quiz & Flashcards