Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Bästa helgen!!!!<3

Av Nathalie Wallin - 22 maj 2011 22:39

Sorry bloggen, ha inte haft tid och blogga på sistone.


heej fina helgen :)


Min helg ha spenderat med min älskling   

I fredags så kom han vid ungefär innan 4a tiden.

Han kollade på moppen medans jag tvättade bilen och när benka kom hem så fick jag tavätta hans jag med :) När jag va klar med det så fick vi åka in på sylos och hämta mat vart kebabrulle x2 och en Oxfilérulle.

Senare mot kvällen så tog vi ut på en bil ruda med My och andre  :D

Mycket trevligt.


Lördag började med BIRSTA ;D

Handlade Shorts linne kort tröja, och spa produkter ;))

Vi tog lunch på DONKEN  där med :)

Hjärtat köpte en ring till tummen vart sjukt nice :)

 Vi grillade senare på kvällen vid typ 6 ungefär

Åkte hem till med vi 7 tiden  för att gå ner till bowlingen för Älsklingen ville ha Öl i sin tomma ölmage   

 Först bowlade vi kanske i 45 min och kom på att vi ville bowla i 2 timmar så gjorde vi det. OCH JAG VANN :D NATHALIE WALLIN WIBERG VANN   ´

Jag och  Jocke kom inte hem fören 11 igår kväll och vi pratade om det vi behövde pratat om :) Det känns underbart!

Fick massage också innan vi la oss och tittade på filmen   



Idag då så vaknade vi typ ungefär vid 1-2 tiden :D mycket härligt va det och sova.

Vi ha även varit och hälsa på  Daniel idag.





Näee nu sitter jag med  älsklingen i tele och hör inte ett piss..




BTW  lämnade in min tele på elgiganten. säger det bara att det kan gå i konkurs och DÖ. Jälva fitt elgiganten. Blir aldrig mer tele därifårn...


Nee nu ska jag avsluta och göra mig klar för sängen!



Kvällens låt - The logical song whit Scooter


 GODNATTERS :D       


 
 
Ingen bild

Din!

23 maj 2011 20:00

du är bäst älskling :) <3

Nathalie Wallin

23 maj 2011 21:11

Dura

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Wallin - 29 november 2012 18:36

         I really miss you!

Av Nathalie Wallin - 25 november 2012 13:44


  2009. Ha komme på att varje hår så ha jag antingen svart eller blond som hårfärg!   ...

Av Nathalie Wallin - 24 september 2012 22:52

                JO men tjena vad säg om att haft tusen tals kr nu? Känner att det går på nerverna nu, det kliar i fingrarna på att shoppa nu alltså...   Men om det ändå fanns nån som kunde betala åt mig :8  ...

Av Nathalie Wallin - 20 september 2012 01:38

        Ibland önskar man att man ha miljoner på kontot alltså! SÅ beroende jag är av kläder :/  Men men :)    Godnatt ;* ...

Av Nathalie Wallin - 12 september 2012 11:48


Imorgon smäller det för världens bästa syster  Du fyller allt 20 år imorgon! Systemet är ditt tills du orkar ;)^^     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards