Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Tisdag

Av Nathalie Wallin - 1 februari 2011 20:04

Tisdag!

 

Lite seg dag på skolan då, men det är som vanligt!

utöver skolan!

Jag och Elin ha haft roligt dag faktiskt även fast hon va lite sur efter smsen som trodde det var en kille som satt och skrev hela tiden från 21.00 till kanske 00.00 nått sånt!

Skrattde åt henne när hon kom gåendes på skolan till sitt skåp på morgongen, men lite får man tåla va eller hur!?

Men då fick jag tyvär berätta sanningen till henne att det var jag som skrev till henne hela tiden;)

Men hon trodde inte på mig eftersom att hon visste inte att jag kunde srkiva sådant! Men nu ha jag bevisa henne att jag kan det faktiskt!

P.S var också med på dubbel pass idrott idag (Y) Always say l..

 

 

 

 

 

Mat

Plugga

Strukit

Datorn

Zumba

Duschen

Sängen

Film

Godnatt! Pusss   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Wallin - 29 november 2012 18:36

         I really miss you!

Av Nathalie Wallin - 25 november 2012 13:44


  2009. Ha komme på att varje hår så ha jag antingen svart eller blond som hårfärg!   ...

Av Nathalie Wallin - 24 september 2012 22:52

                JO men tjena vad säg om att haft tusen tals kr nu? Känner att det går på nerverna nu, det kliar i fingrarna på att shoppa nu alltså...   Men om det ändå fanns nån som kunde betala åt mig :8  ...

Av Nathalie Wallin - 20 september 2012 01:38

        Ibland önskar man att man ha miljoner på kontot alltså! SÅ beroende jag är av kläder :/  Men men :)    Godnatt ;* ...

Av Nathalie Wallin - 12 september 2012 11:48


Imorgon smäller det för världens bästa syster  Du fyller allt 20 år imorgon! Systemet är ditt tills du orkar ;)^^     ...

Ovido - Quiz & Flashcards